2011. március 15., kedd

Amigurumi


Szombaton titokzatosan jeleztem, hogy még van egy tervem erre a hétvégére. Nagy örömömre sikerült is befejezni! Életem első amigurumiját horgoltam meg. Ő az, a képen látható csigababa. Hekka blogjában olvastam először az amigurumiról, s aztán az ő csigapöttöme teljesen elbűvölt. Kis (néhány napnyi) tétovázás után úgy döntöttem: megpróbálom. Ugye aranyos?

Legutóbbi nehéz időszakom alkalmából rádöbbentem, hogy több dolog is feltétlenül szükséges ahhoz, hogy jól érezzem magam a bőrömben.
1, Istenkapcsolat
2, jó párkapcsolat
3, vidám, meghitt kapcsolat a gyerekekkel // fontos barátokkal, tesókkal őszinte viszony
4, szakmai munka
5, kreatívkodás
6, rendtartás itthon
7, sport - (de ez már luxus)

A lista vége szokott elmaradni először, s ez sajnos belátható következményeket von maga után - hosszú távon kibírhatatlanná válok, és a fenti szintek is pár hónapon belül sérülnek-borulnak. De örülök amúgy ennek a listának, mert így még a folyamat elejét el tudom csípni. Lehet, hogy túl őszinte vagyok, de azt hiszem, az első három adott esetben és szigorúan alkalmailag felcserélhető, viszont a 4-es ponttól kezdve gond, ha az kerül az első helyek valamelyikére.

1 megjegyzés:

  1. jo lista... :) en mind keszulok megtanulni horgolni, es mind halasztgatom...

    VálaszTörlés