2013. július 26., péntek

Erzsébet-baba - meg szerettem volna mutatni :)

 Kedves baráti családunk kislányát keresztelték, és mivel a többiek éppen a Csirke-táborban voltak, kényelmesen volt időnk Tikával alkotni. Olyan régen szántam már időt a kézműveskedésre, "teremtésre", pedig nagyon feltöltő számomra, amikor kialakul valami.
Ezt az Erzsébet-babát már régen elterveztem, de persze azért közben is alakult az elképzelés. Egy ilyen babát elkészíteni számomra nagyon sok idő, ezért nem is voltam benne biztos, hogy jó ötlet belekezdeni, de aztán szépen, békésen elkészültünk vele... Tika végig segített: tartotta az anyagot, tömte a gyapjút, ő választotta ki a hajnak való fonalat, és lelkesen tekerte fel egy könyv köré, nyomta a varrógép pedálját, vasaltunk, és persze a sólisztgyurmázás is izgalmas volt neki. 
Kis nehezítés volt, hogy mivel a körömolló a táborban volt a többiekkel, elég bonyolultan tudtam csak felfejteni a helyenként rosszul megvarrt részeket. Ez különösen a ruhán lévő díszcsík esetében problémás... Végül arra jutottam, hogy Erzsébet szerint a szegénynegyedbe ez a ruha is megteszi :-) . A kötényében rózsák és kenyerek vannak, a képen még kisütés előtt láthatók.
Az ünnepelt nagyon örült neki, remélem, azóta is szereti.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése