2010. október 17., vasárnap

Ibolyával

Mostanában úgy alakult, hogy voltam kettesben Gáborral is (névnap) és Rózsával is, így Ibolyát sem akartam kihagyni. Strandra szerettünk volna menni, de sajnos Budapesten napközben, gyerekkel nemigen lehet vizes helyet találni. Az uszodákban foglalt a gyerekmedence, a fürdő meg iszonyú drága (5000 Ft a belépő...)
Szerencsére a kis tündér kiegyezett egy játszóterezésben is. Halakat etettünk a Millenárisban, és a Zöld Péteren játszottunk. Leggyakrabban a nagy mókuskerékben szaladtunk egymás mellett, de voltunk a palotában és a Nap házában is (Mama: Ibolya, ne dobáld a kavicsokat! Ibolya: De én ilyen királylány vagyok!)
Utána kakaóscsigát ettünk és gyrost.
Hazafelé a buszon majdnem elaludtam. Ibolya olyan aranyos volt, időnként megszólalt: Veled is nagyon jó volt, Mama! Meg: Máskor is csináljunk ilyet!
Jó! Ezt megígérhetem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése