2014. február 18., kedd

Most komolyan...

Éppen azon tanakodtam ma magamban, hogy nem haladok eléggé ezzel a disszertációval, hogy leszek készen időben és mi lesz ennek a vége...
Megdörzsöltem a szememet, kiropogtattam a vállam, és pihenés gyanánt megnéztem a mai evangéliumot.

Ezt találtam:

A tanítványok egy alkalommal áthajóztak a Genezáreti-tavon. Elfelejtettek kenyeret vinni magukkal, és csak egy kenyerük volt a bárkában. Jézus a lelkükre kötötte: „Vigyázzatok! Óvakodjatok a farizeusok és Heródes kovászától!” Ők egymás közt arról beszélgettek, hogy nem hoztak magukkal kenyeret. Jézus észrevette, és így szólt: „Mit tanakodtok azon, hogy nincs kenyeretek? Még most sem értitek, és nem fogjátok föl? Még mindig érzéketlen a szívetek? Van szemetek, és nem láttok? Van fületek, és nem hallotok? Nem emlékeztek arra, hogy amikor öt kenyeret megtörtem ötezer embernek, hány tele kosár maradékot szedtetek össze?” Azt válaszolták: „Tizenkettőt.” „És amikor hetet törtem meg négyezer embernek, hány tele kosár maradékot szedtetek össze?” Azt felelték: „Hetet.” Erre újra megjegyezte: „Hogyan lehet, hogy még mindig nem értitek?”



No comment.

2 megjegyzés:

  1. Kitartás! Mennyei Atyánk gondoskodik rólad is.
    Amúgy ha sokat kell a gép előtt, vagy iratok előtt ülnöd, ajánlom a következő rövid megmozgató tornát: http://mno.hu/eletmod_egeszseg/gerincserv-8-ora-munka-nehany-perc-torna-1113773
    További szép, áldott hetet és jó előrehaladást a munkában!

    VálaszTörlés