2013. július 26., péntek

Gratulálok, Tika! - Babaúszás nagyban

Ma a gödi strandon voltunk, ahol a nagyok (persze Rózsa kivételével, aki még táborozik) némi úszkálás után úszótanfolyamra mentek, Tikával pedig én játszogattam a vízben. A Balatonon úgy tűnt, hogy nagyon fél attól, hogy víz kerüljön az arcára, pláne a szemébe, ezért ilyen játékokat próbáltam ki vele. Először berregtünk a víz felszínén, kicsit fröcskölgettük egymást, összekapaszkodva ugráltunk. Ügyesen rá mert feküdni a víz tetejére, és kalimpált a lábával. Aztán megint berregtünk, és mondtam neki, hogy ha valaki le mer bukni a vízben, az már félig úszik. Erre fogta magát, jól becsukta a szemét, és váratlanul bejelentette, hogy ő most lebukik! És tényleg. Bátran beletette a fejét a vízbe, ugyan elég hevesen törölgette le magáról a vizet, de aztán egyre nyugodtabban mozgott. Végül még azt is kipróbálta, hogy a víz alatt kinyissa a szemét. Sőt, olyan is játszottunk, hogy odasiklik hozzám. Teljesen megdöbbentett, hogy ennyire gyorsan ráérzett! Nagyon kíváncsi lennék, hogy van-e ebben szerepe annak, hogy kisbaba korában egy orosz nyelvű youtube-os videó segítségével a fürdőkádban elég sokat úsztattam... Nem pont ez alapján, de azt most éppen nem találtam meg... De ez is ígéretes, ugyanazok a gyakorlatok vannak benne.
Aztán elég későn értünk haza, gyors vacsora után esti mese következett. Elég vicces szereplőket kértek ma: Ibolya egy királylányt és egy aranyszőrű lovat (papírforma :) ) Gábor egy olyan állatot, ami képes földön, föld alatt, vízben, levegőben és az űrben is utazni, a fénysebességnél is gyorsabban, és bele lehet szállni a belsejébe. A tulajdonosa egy ankylosaurus. Tika egy csillagot kért, ami változtatja a formáját, és egy markolót, amelynek ormánya van, és mindig trombitál.
Jó éjszakát, gyerekek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése